ملک عبدالله در بستر مرگ
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
لیلاب سرزمین زیباییها
ملک عبدالله در بستر مرگ
ملک عبدالله در بستر مرگ تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰ یکی از فعالان عربستانی گزارش داد، به دلایلی که هنوز مشخص نشده است تدابیر امنیتی در بیمارستان محل بستری پادشاه عربستان به شدت افزایش یافته و بیمارستان تبدیل به یک پادگان نظامی شده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فعال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل محرمانه و پشت پرده خاندان حاکم در عربستان با نام "مجتهد"، شهرت و هواداران بسیاری را کسب کرده است؛ در آخرین پیام خود در پایگاه اجتماعی توئیتر در خصوص وضعیت جسمی پادشاه این کشور نوشته است : شایان ذکر است که در محل سکونت پادشاه نیز یک بیمارستان مجهز وجود دارد اما به نظر می‌رسد حال پادشاه به حدی وخیم شده است که نیاز به یک بیمارستان مجهز به دستگاه‌های پیشرفته دارد. وی در پیامی دیگر نوشته است که تدابیر امنیتی گسترده‌ای در بیمارستان محل بستری پادشاه وجود داشت اما ۵ ساعت پس از بستری شدن او به دلایلی که هنوز مشخص نشده است تدابیر امنیتی به شدت افزایش یافته و بیمارستان تبدیل به یک پادگان نظامی شده است. او همچنین تاکید کرده است که خالد التویجری رئیس دربار پادشاه فرمان‌هایی را به نام پادشاه صادر خواهد کرد که عبارتند از: عزل سلمان بن عبدالعزیز و تعیین مقرن بن عبد العزیز به عنوان ولی عهد، کناره گیری پادشاه و به قدرت رسیدن مقرن بن عبد العزیز ، انتخاب متعب بن عبد الله بن عبد العزیز آل سعود به عنوان ولی عهد مقرن. دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که ملک عبدالله معاینات پزشکی جدیدی را در ریاض پایتخت این کشور انجام داده است. این در حالی است که برخی گزارش‌ها از وخامت حال وی خبر می‌دهند و از مدت‌ها پیش تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفته و در برخی از دیدارهای رسمی نیز با دستگاه تنفس ظاهر شده است. ملک عبدالله به دلیل وخامت اوضاع جسمانی نتوانست در نشست اخیر سران شورای همکاری خلیج فارس در دوحه قطر مشارکت کند و سلمان بن عبدالعزیز ولی‌عهد این کشور به نیابت از وی مشارکت کرد. ملک عبدالله پنجمین فرزند عبدالعزیز بنیانگزار عربستان سعودی، که به پادشاهی رسید. در گذشته، انتقال قدرت در عربستان از برادری به برادر دیگر بر اساس سن صورت می‌گرفته است. کد مطلب: 399178

frame src="http://chat.1chatroom.ir/index.php" height="230px" width="280" frameborder="0" scrolling="no">

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: